6 Ocak 2008 Pazar

Hastalıkta okunacak dua-2


“Lâ ilâhe illâllahü vahdehü lâ şerîke lehü lehül mülkü ve lehül hamdü yuhyî ve yümîtü ve hüve hayyün lâ yemûtü ebeden. Sübhânellahi Rabbil ibâdi ve rabbil bilâd. Vel hamdü lillâhi kesîren tayyiben mübâreken fîhi alâ külli hâl. Vallahü ekberü kebîren, celâlullahi ve kibriyâühü ve azametühü ve kudretühü bikülli mekân. Allahümme in künte kadayte aleyyel mevte fağfirlî verhamnî min zünûbî ve eskinnî cennete adnin.”

Bismillâhirrahmânirrahîm. Yâ Rabbî! Hastalığım sebebi ile düşmanlarımı sevindirme. Kur’ân-ı kerîmi benim için şifâ ve devâ eyle. Ben hastayım, sen ise deva ihsan edicisin. Yâ Rabbî! i’timâd ve ümmîdim Sensin. Senin hakkındaki hüsn-i zannımı şifam kıl. Yâ Rabbî! Aklımı ve dinîmi muhafaza eyle. Azametin hürmetine yakînimi, yanî şeksiz şüphesiz îmânımı dâim eyle. Bana yetecek kadar helâl rızk ihsan eyle. Bana eziyet verecek kimselerin kötülüğünü, şerrini benden uzak kıl. Beni doktorlara muhtaç etme. Yer yüzünde (hayattayken) hatâ ve kusûrlarımı setreyle. Kabre girdiğim zamanda bana merhamet eyle. Yâ Rabbî! Kıyâmet ve hesap gününde beni bağışla, bana mağfiret eyle. Besmele-i şerif yolumdur. Allahü teâlânın Rahman sıfatı mesnedim, arkadaşımdır. Bana dokunan her türlü kötülükten, düğümlere üfüren büyücülerin şerrinden ve hasetçilerin hasetlerini ortaya koydukları zaman, onların kötülüklerinden Rahîm sıfatın ile beni koru. Allahım! Sen birsin. Şerikin ve nazirin yoktur.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

eline yüreğine sağlık canım.Allah yardımcın olsun.